Lugnt!

Idag så vaknade jag av att alarmet på mobilen gick på 06.28, glömsk som jag är hade jag inte stängt av det. Så jag får skylla mig lite själv. Men som tur var somnade jag om till 11.30, då gick jag upp och gjorde en macka och te. Sen la jag mig i sängen och kollade på tv och åt min goda frukost och bara tog det lungt. Sen ringde Jennie och frågade om jag kunde vara barnvakt ikväll vilket jag kan, eftersom jag har inte så mycket för mig. Så vid 17.00 ska jag vara där.
Snart ska jag ut och övningsköra med pappi, jag ska nog köra till Jennie med, riktigt kul är det!
Men nu ska jag gå och göra en grekisksallad, har varit sugen på det hela dagen.
Jag saknar min Tias & alla kompisar ♥

/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0