Inte långt kvar!

Nu är det inte långt kvar till det efterlängtade höstlovet! Bara en endaste vecka till i skolan, har redan börjat att räkna ner.
Idag så har det inte hänt så mycket, har varit i skolan som vanligt och haft massor av lektioner. Men jag tog tjugo i fem bussen hem tillsammans med Meli, sen kom vi hem och fixade lite att äta och pratade en del.
Nu sitter man vid datorn och skriver blogg och även gör läxor, duktigt Elin!
Till alla i samma UF som jag, jag har fått hem saker nu så det är bara att sätta igång :)

I morgon blir det nog en stressig dag om jag inte hinner klart med läxorna idag, för i sånna fall ska jag hinna med att:
• Åka till skolan
• Åka hem
• Göra läxor
• Åka på kalas
• Träna step up
 Men jag får hoppas att jag hinner med allt, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till!


It is better to be unhappy alone than unhappy with someone else!




/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0