Igår!

Igår så var det FN dag i skolan så det var inga vanliga lektioner, det var mest spel och föreläsningar. Vi slutade vid 13.00 så jag, Josse och Lollo åkte in till stan. Vi gick i massor av affärer och Josse skulle hitta ett par jeans vilket inte var det lättaste.
Men tillslut hittade hon en hel outfit, riktigt snyggt måste jag säga. Lollo köpte en jätte mysig tröja och jag köpte ett par grå overknee strumpor och en tröja. Får åka in någon dag nu på lovet, hittade ju nästan inget i går.

Sen tog vi tåget hem, dom skulle hem till Lollo och äta sen skulle dom på bio, hoppas den var bra. Men tack för dagen sötisar!♥  Sen kom mammi och hämtade mig på stationen. Sen kom Susanna till oss, sen tog vi bilen och åkte och hämtade mormor sen åkte vi till Sanna och där var det ljusparty. Fanns massor av fina saker så jag passade på att be mammi att beställa lite till mig!
Och nu är det äntligen höstlov!

/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0