Igår var jag i stan!

Igår var jag i stan med Lollo och Lovisa. Riktigt trevligt var det, det började med att vi åt lite på Subway, trodde faktiskt att det skulle vara godare men men.
Sen så gick vi till Bully där hittade jag och Lovisa ett par jeans var,i love it!
Sen blev det Gina Tricot, men hittade inget där men reklamerade en tröja och lyckades få en ny.
Jag hade kollat på en jacka på Bik Bok rätt länge och funderat på att köpa den vilklet jag gjorde i går, riktigt nöjd är jag med köpet! Lollo hittade två jätte fina stickade tröjor där med.
Sen bar det av till H&M, hittade inget denna gång men dom andra gjorde det :)
Sist men inte minst så gick vi till Vero Moda, där hittade jag en blå tröja, riktigt mysig.
Mellan allt spring mellan de affärer jag har räknat upp så var vi på massor av skoaffärer, Lovisa skulle hitta ett par stövlar men hon hittade tyvärr inga :(

Sen så tog jag tåget hem, medans sötisarna stannade kvar i Lkpg för dom skulle kolla på bio.
Väl framme på stationen så kom pappi och hämtade mig, sedan åkte vi och hämtade Maja hemma hos Maria. Sen skjusade pappi hem mig och Maja till Maja. Så jag var barnvakt till den busungen till ca 22.30 sen kom Majas farmor och bytte av mig :)

Nu ligger jag i sängen har nyss käkat frukost, väntar på att pappi och mammi ska komma hem för pappi och jag ska övningsköra lite. Jag får hoppas att jag överlever! Det märks...

Sen senare ikväll ska jag till Tias och mysa har inte träffat honom på ca en vecka :( Så nu blir det mys!



Denna jacka fast i svart blev det

/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: Lollo

tack för den dagen elin :D det va skoj och din jacka är SVINSNYGG! puss <3

2008-10-04 @ 16:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0