Helgen!

Oj har visst inte skrivit vad som har hänt i helgen, men det kommer nu!

Fredag - Josse och jag satte upp lite lappar om modevisningen på Vifolka, sen tog vi bussen hem till mig.
Vi började med att göra en salad sen fixa potatisen, men mamma tog över och fixade allt. Pappa kom hem med mina efterlängtade kläder med, åh vad kul! Vid 18.00 kom Meli och Lina, vi började med att äta lite gott sen blev det marängsvis eller hur det stavas. Vi kollade lite på Idol och spelade pratmakarna, riktigt mysigt var det.
Tack för ljusen och rosen♥

Lördag - Vaknade tidigt så jag tog en lång skön morgon dusch. Vid 12 så åkte vi till Mjölby och hämtade min faster, sedan blev det raka spåret till restaurangen som jag aldrig kommer ihåg vad den heter. Där träffade jag nästan alla syskon och deras barn, iallafall dom som har några. Där åt vi tre rätters middag, riktigt gott var det! Sen fick jag skjus av Jimmy till Tias mamma, och där firades Tias bror. Sen åkte vi hem till Tias pappa och firade både Gunnar och Robert, eftersom båda fyllde år. Massor av god mat.

Söndag - Idag så vaknade man upp hemma hos Tias, åt lite frukost och bara tog det lugnt. Sen kollade vi lite på TV och åt lunch sen så åkte jag hem. Och nu så sitter jag här och skriver blogg och pluggar på engelskaglosor.


/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0