Frissan!

Idag vaknade jag av att min kära syster ringer och frågar om jag skulle med till stan och sen följa med henne till frissan. Snäll som jag var så följde jag självklart med. Först åkte vi till Elgiganten och frågade vad som var fel på min mobil, kameralinsen är förteckt eller något så bilderna blir jätte suddiga plus att det fattas den lucka sen sist jag lämnade in den. Så dom tog mobilen för andra gången, så nu har jag min gamla mobil tills den andra kommer från lagningen.
Sen gick vi och kollade lite på stan, men fastnade inte för nått, undra om jag håller på att bli allvarligt sjuk eller nått?
Sen så åt vi lite mat, gott var det!
Mätta och glada så åkte vi till Pija och där klippte Sanna siig, skit snyggt blev det. Sen blev det raka spåret hem, så fort jag kom i på rummet så tog jag på mig min mysiga rosadress, i love it!
Ikväll blir det nog att kolla på lite film och äta halstabletter, men det håller på att bli bättre.

Till alla i samma UF som jag, ska vi ses på torsdag skulle det passa alla?
Jag har fått hem lite mer saker!



Jag Älskar min rosadress!





/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: Lollo

aa jag kan på torsdag :) på dagen iallafall. Vart ska vi va ? puss

2008-10-27 @ 23:08:41
Postat av: Elin

Jag vet inte riktigt. Vart passar det bäst att vara för alla? PUSS

2008-10-28 @ 12:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0