Delar av den här!

Jag kan väl skriva lite om vad som har hänt i delar av den här veckan, för det var ju ett tag sen jag gjorde det!

Måndag - Hmm kommer knappt ihåg vad som hände då, men hade psykologiprov då men det har jag faktiskt skrivit om tidigare.

Tisdag - En riktig slappar dag i skolan, hade två lektioner mellan 08.00 - 11.15. Så då gick jag, Josse, Lollo, Mathilda och Patricia och åt på Ilmundo. Fick skjus av Lovisa på cykeln ner till stan, tack söt!
Riktigt trevligt var det, jag tog en kycklingsallad den var helt ok men det var några gröna konstiga och äckliga saker i, så det var ju ett minus. Sen när jag kom hem tog jag det lite lugnt och på kvällen trände jag. Den kvällen somnade jag snabbt!

Onsdag - Rätt lång dag i skolan men det kändes som man gick ca 2 timmar så det var ju bra det. Men det var nog för vi hade så roligt på esteten, Josse tog en blå färg penna och målade runt munnen, fyllde i ögonbrynen och målade under ögonen på sig själv! Gud vad vi skrattade, jag lovar det kommer bilder på det! Josse du är så ROLIG!
Slutade runt 14 så då gick jag och Josse ner på stan (hon hade tvättat sig då) och åt på Nyfiket, mysigt var det!
Sen följde jag henne till stationen, där träffade vi Meli. Sen tog Josse bussen hem och Meli väntade med mig på att pappi skulle komma och hämta mig! Sen kom pappi vig 15.45 sen var det raka spåret till Thores trafikskola. Där satt vi på den där kursen till ca 20.25. Rätt intressant var det faktiskt! Sen åkte jag hem och trände, sen sov jag.

Torsdag (idag) - Dagen i skolan kändes väldigt lång, vilket den inte brukar göra. Men dagen har varit ganska seg. Efter skolan gick Mathilda, Patricia och jag ner på stan och pratade med de affärer vi ska låna kläder av till modevisningen (skriver mer om det senare), sen tog jag bussen hem. Åt lite när jag kom hem, kollat på tv och nu sitter jag här :)
Just det hoppas det gick bra för Josse idag hos ortopeden.
Ikväll så ska jag nog träna lite och sedan unna mig med att kolla på Idol och sova!

Fredag (i morgon) - Idrott kl 08.00 på morgonen kanska seg är man. Men efter skolan ska jag, Lovisa och Lollo till stan!
Skriver mer om det i morgon.

I miss my Tias<3



/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0