Stan!

Idag har jag varit i skolan som vanligt, men på bildlektionen så bestämde Josse och jag oss för att dra in till stan. Så in till Linköping blev det, jag skulle hitta en klänning eller en kjol till nyår, och gick det bra att hitta nått? Nej, fan jag provade allt och den kjolen från Bik Bok jag ville köpa fanns inte kvar, utan det fanns bara en liknade men den var inte alls fin på.

Så efter att ha provar 2 000 st klänningar, så gav jag nästan upp! Sen gick vi förbi JC, och där var den! Jag provade den och den var rätt fin på så det fick bli den, (den Patricia hade på modevisningen) ganska enkel men lätt att göra lite festig. Men jag hoppas  jag kan ha den på nyårsafton men det märks.
Tack för en mysig dag på stan Josse ♥


/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: Lollo

ååh elin den vill jag också ha! :D

2008-11-19 @ 21:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0