Oj!

Oj jag hann inte skriva igår för jag hade inte tid med det. Men igår så följde Josse, Lovisa & Lollo med mig hem så åkte vi till Karlssons och inhandlade lite saker tills lördag. Hemma så gjorde vi lite tavlor, vaser och ljuslyktor, inga kommentarer on dom! På kvällen så åkte vi till Johanna och där var det tjejkväll, tack Johanna! Sen tog jag och Josse tåget hem och så sov hon hos mig.

Idag så kom det ett nytt paket med scrapbooking saker så Josse och jag gjorde två kort var, och dom blev riktigt snygga måste jag säga. Vi sov rätt länge så dagen har gått supersnabbt, precis som mina skor fast dom var superhala.
Nu är jag hos Tias men han är och tränar så jag tänkte passa på att lägga upp bilder från Busfabriken, när Maja och jag bakade och bilder från igår. Så det blir en hel del bilder i det här inlägget men det kanske är kul de med!

Busfabriken:

Maja & Anton


Jag & Maja


När Maja & jag bakade:

Maja


Våra pepperkakor


Tjej kvälll hos Johanna:

Natta, Tina, Patricia & Lollo


Josse & Lollo

Lisa


Matilda & Johanna


Lovisa & Mathilda


Jag & Josse


Beggan


Jag, Josse & Lollo


ÅRETS BILD!

Har massa mer kort, men det blev en liten sammanfattning av det hela!
/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: Josse

Vi e så sexxxiga ;) uhh! :D

2008-11-26 @ 19:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0