Min dag!

Idag fick Amanda och jag skjus till skolan av min kära bror, tack! I skolan så tränade vi till modevisningen mellan 8.00 - 14.00, så det mest sitter nu. Jag, Johanna och Emma hämtade även kläderna men inte dom från JC, men gud jag älskar våra klänningar! Efter skolan så kom pappi och hämtade mig och Johanna. Sen så gjorde pappa pannkakor med vitlökssmak av misstag, han råkade ta smör med vitlökssmak i smeten men det smakade som tur var inget.
Vi tränade en del på vårat manus, gud va kul jag har haft i dag Johanna ♥. Nu har jag målat naglarna så de passar till klänningen jag ska ha, men ska sova snart!
Lite bilder av vad min dag har bestått av idag:
Träning

Johanna

Ny målade naglar



/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0