Julmarknaden!

Idag försova jag mig till 07.40 och Josse kom och hämtade mig vid 07.55 ungefär, så jag fick stressa kan jag lova! Sedan bar det av till julmarknaden. Det var jag, Josse, Lollo & Lovisa som stog, våran granne var jätte snäll och gullig. Det var väldigt kallt men kul, vi sålde ganska bra faktiskt.

På kvällen åkte jag, Sanna, Jennie, mammis och Annette på modevisning i Kvarnparken, Sannie, Elin och Becca var lätt snyggast och riktigt duktiga! Sen åkte Jennie och jag och köpte lite mat och nu sitter vi i varsin fotölj med varsin filt och god mat och kollar på Mamma Mia. Men ska kolla vidare nu, bilder och så kommer senare jag är så trött nu!


/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0