I morgon!

Nu sitter jag hemma hos Tias och bloggar lite. Jag gick upp för ca 1 timma sedan, men han sover fortfarande som en stock! Igår blev det mys med morot och gurkstavar som vi dippade, sen åt vi vindruvor och kollade på två filmer, helt underbart var det! Gårdagen  var väldigt slapp så idag så ska jag ut och springa sen blir det lite styrketräning och en lång härlig dusch, men det blir ikväll det. Resten av dagen ska nog spenderas ihop med min kära pojkvän. Men ska nog gå och lägga mig rätt skapligt ikväll eftersom i morgon är det skola igen, jag orkar inte gå upp tidigt! Men det ska bli kul och träffa alla igen.
Nu ska jag äta lite frukost.


/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0