Första advent!

Idag är det första advent och det betyder julmys. Idag har jag och mammis julpyntat här hemma, bytt gardiner och lite, nu har äntligen julstämmingen kommit. Jag köpte nya gardiner idag så det blev riktigt fint och mysigt.
Vi har även varit och kollat på lite kläder så jag har pekat ut det jag önskar mig i julklapp, väl inne i en affär pekade jag på en klänning då säge de så här:

- Tarja vad kostade klänningen? frågade pappa.
- Jag vet inte gå och kolla, svarade mammi.
Sen kommer pappi tillbaka och viskar nått till mammi.
- Kom Elin så går vi in och kollar på skor, pappa kommer snart, sa mammi.
- Hmm okej, svarade jag.
Sedan går pappi ut med en kasse till bilen, sen går han till oss.

Har jag inte avslöjade föräldrar eller?


/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0