Farsdag!

Idag så är det farsdag så det har vi firat här hemma. Dom som kom och åt middag med oss var Sanna, Erik, Tias, Jennie, Matias, Maja, Hampus och Anton. Det blev massor av god mat och jätte god efträtt. Av mig fick pappa en halsduk, handskar och mössa och av de andra fick han lotter och godis tror jag! Sen så busade jag och Tias lite med Maja och körde Guitar Hero med Anton och Hampus, Maja provade en gång men hon var inte så bra.
Sen så åkte dom hem, men Sanna och Erik var kvar så vi kollade på lite film, och dom åkte nyss hem. Men nu ska jag gå och duscha, bara 6 dagar kvar till modevisningen, usch vad det kommer att pirra i magen.

Maja kände sig så snygg i Tias keps!




/Puss Eliiin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0