Disco!

Igår så hade vi disco för barn i Vetamatsal, första omgången kom det kanppt några och ljudet krångade HELA tiden usch vad pinsamt det var. Man ville bara sjunka under marken! Sen andra omgången så kom det betydligt mer folk, så det var ju roligare. Men ljudet lyckades krångla lite mindre den gången, men helst skulle det ha fungerat helt. Men det som gjorde att vi ändå hade ganska kul var ju alla som var där från klassen, det är alltid lika kul ihop med er! Sen så kom pappi och hämtade mig, Tias och Josse så sov dom hos mig. Sen i morse så åkte Josse hem, men det var roligt så länge det varade:) Idag så vaknade jag och hade jätte ont i halsen, så kunde inte följa med ut och äta idag. Men hoppas vi gör det fler gånger.
Nu ska jag gå och kolla på Saw V, hoppas den är bättre än IV:an.
Älskar MIN Tias ♥

/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0