Bilder!

Jag har ju lovat att skriva lite om modevisningen och lägga upp bilder, så det gör jag i det här inlägget! Dagen började med att frisörer gjorde i ordning oss, de satte upp mitt hår i en svinrygg det var jätte fint. Alla var verkligen jätte fina. Sen var det dags för första visningen, gud vad mitt hjärta slog. Jag och Johanna var de första upp på scenen, men det gjorde vi jätte bra.Det blev en felsägning av mig men strunt samma sånt händer.
Andra visningen så fastnade min sko i trappan när jag skulle gå upp så då sparkade jag av mig den andra och bara fortsatte, det var lite skoj. Men jag kan sammanfatta dagen med tre ord, HG2 är bäst!

Sen när det var slut så åkte mamma, pappa och jag ut och åt kina mat, musigt var det. Sen åkte vi och köpte strepcil, min räddning. På kvällen kollade jag på Madagaskar, jag är lite sen har aldrig sett den förut men bättre sent än aldrig.

Här kommer lite blider från modevisningen:

Jag, i love that dress


Johanna, sötis♥


Alla snygga modeller♥


Värdarna, Johanna & Jag

Becca & Sannie, snyggingar♥

Patricia, lika fin som vanligt♥


Min frisyr


Endel av modellerna

Tack för en oförglömlig dag HG2!

/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0