Sommarlov!

Äntligen så är det sommarlov, kan det bli mycket bättre just nu? Ja det kan ju de, vädret skulle ju kunna bli lite bätttre men det ska ju alltid vara dåligt på sommarlovet. Men vi får hoppas på bättre väder!

Torsdagen började med att Meli sov här så vi gick upp vid halv 7 och började att göra i ordning oss. Sedan gick vi mot bussen och mötte Amanda vid stopp. Sedan vid halv 9 så gick alla 1:orna till aulan och kollade/lyssnade på kören, där satt man och hoppades på att de var slut efter varje låt.
Men mot slutet så springer alla 3:orna in och sjunger "var é mössorna" och "2 år kvar shalalala", riktigt kul var det!
Sen var det raka vägen till sal 117 där våra mentorer sa glad sommar,  vi gav även Sören en korg med lite smått och gått i eftersom han ska sluta nu efter lovet.  Jag kommer sakna alla tjejer under lovet, men vi ses nog!<3

Efter skolan så följde Amanda & Josse med mig hem. Vi snackade och gjorde iordning oss ett tag, Det var tur att dom följde med mig hem för jag visste inte vad jag kunde ha till men kjol, men dom hjälpte mig TACK! 
Sedan så tog vi17.14 tåget in till Lkpg, där vi skulle äta påGula huset och kolla på bio.
På tåget så satt alla andra tjejer som vi skulle vara med.
När vi äntligen var framme så gick vi och hämtade ut våra biobiljetter sedan gick vi och åt mat, riktigt gott och trevligt var det bara att servitrisen var lite dryg haha.
När vi hade ätit klart så gick vi och köpte lite godis till bion, det är ett måste! Vi satt och väntade ett bra tag till filmen började, just de vi såg "Brudens bästa man".
Filmen var rätt seg eller vad säger du Amanda?, hon satt och sov lite (riktigt söt var hon).

Tack för en riktigt trevlig kväll tjejer!



Det var ungefär allt som jag gjorde under torsdagen!

/ Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0