Midsommar!

Igår så var det midsommar och den firades hemma hos min syster, riktigt mysigt var det. Dagen började med att Lisa åkte hemfrån mig, eftersom hon sov hos mig och hade myskväll med två bra filmer, tack gumman!
Sedan vid 3 så åkte jag till Jennie och vi började äta jordgubbs tårta, sedan var det dags att börja klä midsommar stången.
Sen vid 6 åt vi mat, gud vad gott det var! Senare mot kvällen så körde vi lekar, lag 3 som jag var med i var bäst på skidorna!
Sen åkte jag hem till Tias och sov där!<3

Måste bara säga att jag är besviken på matchen som Sverige  förlorade, riktigt uselt!
Och idag när mamma och jag var på City Gross så var det två killar framfr oss som gjorde att vi fick betala deras varor, vilket dom hade räknat  ut!  Först märkte  inte mamma något förens jag sa till, men då hade dom killarna redan gått iväg med dom varorna som mamma fick betala för, jälvla svin!

/Puss Eliiin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0