Heja Sverige!

Idag så har det varit tredje dagen för mig på jobbet. Dagen började med att jag försov mig med 20 min så jag fick stressa som en galning för att komma i tid, vilket jag lyckades med!:)

Sedan började allt som vanligt: massor av uppgifter som skulle göras på datorn, fakturor, brev till alla anställda you name it! Men dagen har varit riktigt lyckad, men lite stressig.


Så får hoppas att kvällen inte blir förstörd så Sverige VINN nu mot Ryssland!
Jag är helt förbered inför matchen har sverige tröja, poncho, mössa och uppblåsbara hanskar:)
Det ska ju synas att man håller på Sverige ikväll, annars kan det lika gärna kvitta;)!

HEJA SVERIGE!

/Puss Eliiin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0