Ensam hemma!

Igår så var det firmafest, riktigt trevligt var det. Alla fick var sin sommarpresent tilloch med jag, det var en grilltång som kunde se om köttet var genom grillat. Efter den kvällen så åkte jag hem till Tias och sov där, men kunde inte somna pga att jag hade så himla ont i min tå, troligen nageltrång :( Så mamma fick komma och hämta mig kl 05.30 på morgonen, jag sov inte en blund den natten. Men det håller på att bli bättre.

Och idag så åkte mamma och pappa till Paris så nu är jag ensam hemma. Dom kommer hem nästa söndag, så jag kommer nog sakna dom lite. Men jag ska ändå jobba hela veckan så jag märker nog inte av att dom är borta.
Men ska gå och göra tacos nu, för Tias kommer snart så vi ska ha myskväll!

/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0