Andra dagen!

Idag så var det andra dagen för mig på jobbet, jag hade rätt mycket att göra. Endel saker som jag får göra blir lite långtråkiga i längden men det är väl sånt man får räkna med. Jag fick även reda på att jag och min syster ska annordna en firmafest som ska vara den 26, så vi ska åka och handla lite gott till det så det kommer att bli skoj!

Jag kom hem ca 16.30 idag så då åt jag MASSOR av jordgubbar, första gånger i år jag åt svenska jordgubbar.
När jag hade ätit klart så kom Tias, så vi myste lite men sen åkte vi ut och fiskade. Man brukar ju vara ute ungefär en timma, men Tias och jag var ute ca 15 min för sen hade hans tålamod tagit slut :)!

Ikväll blir det att bara ta det lugnt och duscha, jag måste också förbereda mig inför matchen som är i morgon!
Jag kommer att heja så dant att jag kommer att tappa rösten, annars har man inte hejat tillräckligt;)


/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0