Sammanfattning!

Jag har inte skrivit på ett tag så här kommer en sammanfattning av helgenoch lite av ´veckan:

Fredag: Dagen började med att jag hade extremt ont i tån, så jag hade en myskväll med Tias. Vid 17.30 så åkte mamma och pappa till Paris, medans jag är hemma och jobbar :/ Men jag får nog något fint!

Lördag: Vaknade rätt sent så låg och drog mig rätt länge i sängen, sedan gjorde jag iordning mig lite. Sen kom Sanna och hämtade mig sedan raka spåret till Böttestad, där vi var barnvakt till Maja, Anton och Hampus. Sedan vid 01.00 så följde jag med Sanna hem och sov där.

Söndag: Vaknade hemma hos Sanna, sedan åkte hon och jag in till Lkpg. Hon köpte en cykel och lite kläder och jag köpte två klänningar!:) Sen när vi kom hem så monterade vi ihop cykeln med hjälp av Erik. Sen gjorde vi tacos och kollade på film, en myskväll asså! 

Måndag: Vaknade hos Sanna och Erik, gick upp vid 07.00 sedan vid 07.30 så skjusade hon mig till jobbet. Jag gjorde inte mycket mer än jobbade den dagen.

Idag: Gick upp tidigt och gjorde mig iordning, sedan cyklade jag till jobbet. Men jag gjorde allt arbete för snabbt tyckte han så jag fick sluta vid 11.30 istället för 16.30 för jag hade gjort dagens uppgifter, men jag fick ändå betalat för en hel dag!:)
Nu ska jag gå och kolla på TV och vänta på att Tias ska komma <3


/Puss Eliiin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0