Ny mobil!

Jaha det var ett tag sen jag skrev, men har inte haft tid har jobbat hela veckan. Men igår så kom mamma och pappa hem från Paris, så då fick jag en väska,naglack,klockor,halsband, ett par skor, ett par byxor och fyra tröjor. Tack  mamma och pappa!

Och idag så åkte mamma,pappa och jag in till Lkpg och skulle lämna in min mobil på lagning för den har blivit jätte konstig, men oturen var ju att försäkringen gick ut för 1 VECKA sedan, snacka om otur. Så om den skulle lagas så skulle vi få betala massa även om felet inte gick att laga, så då tyckte mamma och pappa att jag lika gärna kunde få en ny mobil! Så det blev en Samsung SGH-U 900, tack mamma och pappa ni är bäst!



/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0