He´s the girl!

Det var ett tag sen jag skrev men jag sammanfattar lite av det som gått.

Torsdag: Jobbade och sa hej då till mamma och pappa som åkte till Helsingborg. Senare åkte vi till Tias mamma på lunchen och var där en stund. Jag fick massor av smink och kläder avhenne, hon är bara för snäll alltså! Sen kom Meli en sväng till mig vi spelade lite spel och sedan fiska vi, på ca 1timma så fick vi 7 fiskar!

Fredag: Vaknade sent eftersom jag var ledig, sedan satt jag och väntade på att Amanda skulle sluta jobbet vilket hon gjorde vid typ 18.00 så hon komm till mig vid 19.00. Vi cyklade och köpte lite gott och hyrde en film, He´s the girl. Vi satte på filmen runt 00.30 men efter ca 5 min så somnade både Amanda och jag.

Lördag: Sedan när vi vaknade så hade Amanda 6 st missade samtal! Men sega som vi var så satte vi på filmen och kollade klart på den. Sen var Amanda tvungen att gå hem en stud och fixa lite så jag passade på att städa lite då. Sen när hon kom tillbaka hade hon med sig kött och lite så vi lagade lite mat och körde spel. På dagen kom mamma och pappa hem. Sen på kvällen så bastade vi lite men fan vad varmt det blev, men tror inte termometern funka den var helt konstig. På kvällen så kollade vi på TV och hittade någon film som verkade bra men båda somnade efter 5 min, som vanligt.

Söndag: Vaknade av att dörren stog och slog. Vi åt lite frukost sedan åkte Amanda hem. På dagen så åkte jag och firade vi Noah sen skjusa mamma mig till Tias, senare fick jag för mig att jag skulle ta en promenad hem och hämtade min dator. På den lilla promenaden så mötte jag Amanda som var på väg till träningen. När jag väl var hemma så hämtade jag min dator och så skjusade mamma tillbaka mig till Tias:) Vi myste den kvällen!

Måndag: Idag har jag bara tagit det lugnt:)

/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0