Väldigt slapp dag!

Idag var det återigen en väldigt slapp dag i skolan. Men det gör det till en rolig dag, men Josse svek oss alla på öfan. Men vi lyckades ha kul ändå, Lollo, Nilla och Robin gjorde sin egen veriation av Maltisers reklamen (kolla videoklippet).
Men vi får ju se resultatet i morgon som hon svek oss för så jag hoppas att det är riktigt bra.
Efter skolan så åkte jag, Lollo, Lovisa och Robin ner till stan för att köpa lite julklappar till Josse, hittade lite.

Efter handlandet så gick vi till stationen och jag åkte med min försenade buss till älklings Tias. Vi lagade lite mat och låg och myste största delen av dagen ♥
Nu sitter jag och skriver lite blogg, men slår även in lite julklappar. Åh snart är det lov, sen jul, sist men inte minst nyårsafton!

I morgon blir det kyrkan 09.00 för fira lucia och kolla på Josse och Emma som går i luciatåget, snyggast kommer ni vara!


/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0