Fjärde advent!

Idag har jag jobbat några timmar, det var riktigt kul. Efter de så kom mammi och pappi och hämtade mig, vi åkte hem till Sanna och Cricke där firade vi Sanna som fyllde 20, och det blev även lite fjärde adventsmys

Men nog om vad som hände idag, nu skriver jag lite om i fredags:

Det började med att vi skulle hitta någonstans att äta, men tillslut blev det någon kinaretaurang. God mat ihop med massor av mysiga tjejer, efter de så gick vi och köpte godis på hemmakväll som jag och Lovisa ville.
Sen började bion "Yes man" som inte alls var så bra som jag hade hoppats på, den var lite långtråkig ibland och ganska förutsägbra. Men kvällen i helhet var KANON, tack tjejer!

Lovisa, Emma & Beggan



Beggan & Lollo



Linnéa & Lovisa



Massor av god mat



Sist men inte minst, min sovande tomte






/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: lovan

HAHAHA tomten <33333

2008-12-21 @ 23:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0