"Seriös"!

En VÄLDIGT slapp sista "seriös" skoldag idag. Blev mest fika och skratt! Lollo gumman gjorde även fina flätor på mig, bäst är hon på det.

Vi slutade vid 13.00 så pappi kom och hämtade mig, köpte lite mat så det blev att åka hem och äta.
Sedan gjorde jag iordning lite i garderoben för det var as stökigt. Sen skjusade pappi mig till outleten så jag jobbade mellan 15.00 - 18.00, ganska mycket folk så det var kul.
Men nu måste jag vila mina fötter, har så j'vla ont usch!

I morgon blir det rastaurang och bio med tjejerna, fast tyvärr utan Josse som jag saknar enormt mycket!
Krya på dig gumman ♥

Tack Lollo!



/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: lollo

haha lugnt baby, bara kul :D

2008-12-18 @ 21:40:49
Postat av: Josse

Gud va fin du blev i håret gumman! Lollo is the king on flätor :P Saknar er så jävla mycket brudar! Va ska ni se för film? ;D ha de supermysigt baby!

2008-12-19 @ 15:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0