Min kära skoldag!

Nu har Tias åkte hem, vi passade på att duscha och spela lite xbox som jag verkligen är sämst på!

Min kära skoldag har varit som den nästan alltid är , SLAPP! Så här har det sett ut:
  • Det började med att vi hade matte, fick reda på provresultatet. Åh jag fick G, det trodde jag verkligen inte.
  • Vid 10.00 skulle vi till sal 350 och svara på ca 150 frågor om vad man har varit med om och massa, och för att man gjorde det så fick man en biobiljett.
  • Sen hade vi Hasses lektion som vi inte gjorde någonting på, som vanligt.
  • Sen hade vi Ylvas lektion men det var inställd.
  • Sist men inte minst hade vi bild, jag målade klart min skulptur. Lollo och Robin gjorde en jätte fin smällkaramell till mig, sen blev det "glitterkrig", så när vi slutade så såg Robin ut som en discokula i håret/huvudet.
Idag är det exakt en vecka kvar till julafton, och Josse känn dig saknad! ♥

Dom från jobbet har även ringt så nu ska jag jobba torsdag, lördag, söndag och tisdag!

Här gör Lollo & Robin smällkaramellen


Min supersnygga skulptur



/Puss Eliiin

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åhh va fin din skulptur blev ;D Grattis till G på matte provet gumman!<3 Saknar dej enormt mkt assså!

2008-12-19 @ 15:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0