Måndag!

Jag är lika trött varje måndag, jag orkar verkligen inte gå upp ur min varma säng. Skoldagen var ganska seg jag ville bara hem! Tog Josses buss vid 15.35, så kom pappi och hämtade mig i Sya och då passade jag även på att övningsköra lite, det gick galant! Har även pratat med älsklings Tias idag ♥

Jag var nära på att dö av hunger som tur var hade pappi lagat mat, underbart. Sen körde jag lite xbox som jag inte har kört på ca 100 år, men jag suger  verkligen. Sen följde jag med mammi till gymmet så vi tränade i 1 timma, i love it.
Och nu sitter jag i sängen helt nu duschad och fräsch. Men ska kolla på tv nu.

Stan på onsdag med Josse baby.

I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot.


/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0