Julfirande!

Igår var det julfirande hemma hos Sanna & Erik det var mycket folk, god mat och massor av julklappar. Tack för en jätte mysig dag. Och tack för alla julklappar, bäst är ni!

Idag åkte vi till mormor och firade lite jul där med, julmat blev det igen som jag verkligen har tröttnat på.
När vi satt och åt sa mammi så här:
- (mamma) Har ni sett att det är små stån i senapen?
- (pappa) Vad pratar du om?
- (mamma) Ja, den senapen som jag har på skinkan.
- (pappa) Haha det är ju hovmästarsås som du ska ha på laxen.
Alltså så såg mammi fel på hovmästarsåsen och senapen, skrattkramp i magen!
Det var även julklappsutdelning och paketleken, tack mormor ♥

I morgon kommer alla mina syskon hem till oss plus deras barn, så vi blir ca 24 pers i morgon. Jag kommer dö!
Men nu ska jag gå och ta det lite lugnt, hoppas alla har haft en kanon jul det har iallafall jag!


/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0