Fredag!

Märkte precis att jag inte skrev igår men jag hade inte tid. Igår spenderades dagen med min underbara Tias, har längtat efter honom massor!

Idag är det äntligen fredag som jag alltid längtar till. Idag var det innebandy på idrotten och det var jätte kul! Sen på marknadsföringen så krånglade min stol, den gick inte att sänka så jag och Josse försökte med det mesta. Men sen så skulle vi gå till vaktmästaren med stolen, när vi skulle åka dit så skjusade Josse mig på stolen det var riktigt kul men läskigt. Sen skjusade jag henne på stolen med (super) fart.
Idag åkte Josse gumman till Sthlm, hoppas du får det kul! Hoppas alla i Tyskland har det kul, saknar er!


/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0