2½ år!

Idag är det den 22/12-08 och det betyder 30 månader med Tias alltså 2½ år, utan ett ända "avbrott"! Jag blir bara kärare och kärare för varje dag som går.

Dagen började med att Tias, jag, mammis och Sanna åkte in till Lkpg, snacka om julrusch. Hittade massor mer julklappar som jag kände att jag var tvungen att köpa. Efter det åt vi ute, sen skjusade vi hem Tias.
Sen kom Maja och Hampus till oss så jag var barnvakt medans Jennie handlade lite. Runt 17.30 kom Tias hem till mig med rosor, bäst är han! ♥
Så vi har myst hela dagen, slagit in paket och klätt julgranen.

I morgon blir det att jobba, hej fotvärk!

Ihop är vi BÄST!



Rosorna jag fick av Tias



Den fina granen som vi klädde


/Puss Eliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0