Grannfest!

Det var ett tag sen jag skrev, men får passa på nu.

I fredags hade vi en grannfest, eller dom närmsta grannarna. Så alla fick ses igen. Det var riktigt kul, det var massor av tävlingar och god mat! Den kvällen fick jag också reda på att jag får in ca 30 st marschmellows (stavning?) i munnen, jag vann alltså den tävlingen mot Erik och pappa. Jag trodde pappa hade större mun en mig, men tydligen inte.

På tisdag så börjar skolan igen, det ska bli kul att träffa mina busskompisar och klasskompisar igen<3

Men ska bädda iordning nu för Tias kommer snart, sista natten ihop på hela sommarlovet!


Min älskling!
Tias <3


                                                                                                                                                                           /Puss Eliiin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0